3 augusti 2009

Örk... vilket semesterväder

Igår och i lördags klagade jag inte på vädret. Men idag... suclk... Inte nog med att det är svårare att roa sig själv och barnen när det regnar, jag har ingen bil! Den är återigen hos Bildoktorn hos dom som sålde bilen till oss - det är samma fel som förra gången, så vi vill inte betala något. Lite drygt bara att köra 35 minuter dit och 35 minuter hem för att lämna bilen. Idag efter min träning, ska vi köra och hämta den.



Nu först fick jag på mig andra kläder än pyjamas... he he... det är ju semester!



Dags att trotsa vädret, jag och Wille cyklar ner till affären och handlar mat. Måste ju äta lagom tid innan bodypump-passet!

Regn-kram Eva



Regn-kram Eva

3 kommentarer:

  1. Visst fungerar det att kommentera, man får välja i rulllistan här nedan!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ja men visst funkar det nu, jag var väl bara för ivrig för jag ville vara först.............kalla det Tysk-stress om du vill, det gör Hyllan alltid.
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...