26 augusti 2009

Onsdag


Ikväll är jag "alena". Tja, jag har så klart mina guldklimpar hemma. S ska jobba kväll och just nu funderar jag på om vi inte ska ta och lyxa till det idag. Om jag och barnen kör till BC och går i leksaksaffär och djuraffär och tittar lite och sedan avslutar med en middag någonstans. Så slipper jag ju faktiskt laga mat... Jag vet, jag är superlat - men ibland så har jag inte lust att bära på Wille på armen och samtidigt laga mat. Wille sover ju inte längre middag på dagis och är grymt gnällig, ledsen och supertrött från det att man hämtar honom tills dess att han får lov att sova vid halv sju. Det ÄR faktiskt inte lätt att fixa en bra middag då. Ja, hade jag inte haft något val - så hade det ju så klart gått. Men nu har jag valmöjlighet!

Hrm.. det tål att tänkas på!

Har lunch just nu. Känner inte för att hitta på något speciellt, så jag tror jag kollar lite bloggar och käkar lite i lugn och ro.


Vad gör ni andra på en onsdag?


Onsdagskram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...