20 augusti 2009

okej..

Maja utanför skolan
Maja och Julia "plakathållare"


"Uppvisning av klass"

Sorry, det blev inga jättebra bilder, var väl lite darrig på handen. Var i alla fall med Maja i skolan på hennes skolstart. Mysigt!!
Så blev alla nöjda och glada. Mest nöjd var nog Maja :o)


Dessa ska vi beställa!

Det är alltså redan torsdag.. Igår orkade jag inte blogga något på kvällen. Jag var helt slut i kroppen när jag hade varit ute på löpspåret. Det var som om musklerna domnade bort. Det blev bara en snabb dusch och sedan halvlåg jag i soffan någon timme innan jag somnade och sov djupt (i soffan).. Dock hann jag plöja igenom både H&M, Haléns och Elloskatalogerna. Lite fint hittade jag allt till barnen. Ska prova att köpa handdukar genom H&M. Dom verkar vara bra faktiskt. Någon som har erfarenhet?

Idag ska Maja rida, så kvällen är bokad!

Häst-kram Eva




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...