11 augusti 2009

Ny ögonkräm





Ny ögonkräm är inhandlad. Mer skall beställas, men jag måste ju så klart vänta tills Helena kommer hem till mig. Man vill ju hjälpa alla! Åh, vad jag tycker om MaryKay´s produkter. Jag hade passat utmärkt som "fristående hudvårdskonsult" Det vet jag för det har jag redan varit :o). Men jag hade inte tid, då för 10 år sedan. Jag har inte tid nu heller .... Men om jag skulle bli arbetslös, så hade jag nog hoppat på tåget igen.


När jag körde hem, så märkte jag att man vant sig av med att köra bil i mörker. Tyckte ärligt talat att det var jobbigt... Konstigt egentligen med tanke på att man halva året bara kör i mörker... Kan ni hålla med? (Ni är väldigt dåliga på att kommentera.. jag vet att ni läser, men tycker ni inget??) Skönt att komma hem till ett lugnt och skönt hus i alla fall.



Wille var ledsen när jag lämnade honom i morse och tydligen hade han surat i soffan hur länge som helst..När Staffan hämtade honom frågade
Staffan: "var du arg i morse?"
Wille: "Ja, jag vill inte vara på dagis mer, jag vill vara hemma"

Mmmmm så kuligt det blir i morgon när jag ska lämna honom där igen. Så glad han kommer att bli på mig.



Maja var med sin kompis Lina och hennes bror och mamma hela dagen. Hade lyxdag på badhuset och sedan på V-blomman. Där köpte hon en jättefin sten med texten "Carpe Diem" på till "världens bästa mamma och pappa". Är det inte otroligt kärt gjort så säg? en liten tår tittar fram på mig i alla fall. För sina egna sparade pengar handlar hon en present till sina föräldrar. Naw!

Tack än en gång Lottie för att du är så snäll!

I morgon ska hon hem till sin favoritmormor och favoritmorfar!
Det ser hon verkligen fram emot. Och nu kära ni; ska jag gå och lägga mig.
Godnattkram Eva

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag skrev en kommentar häromdagen... har du fått den.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!
    dina kommentarer får jag alltid och dom är alltid lika välkomna!!

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...