13 augusti 2009

mycket...


Har väldigt mycket att göra på jobbet, så jag hade inte ens lunch idag.. Ja, ja - det blir väl bättre så småningom. Nu ska jag strax stänga ner för idag och bege mig till IKEA. Här skall beställas kök!!!

Ja, om det inte är för mycket folk vill säga... Den risken är ju alltid stor. Är det för mycket folk där, så tar jag det via hemsidan - men det är lite segdraget om man gör det. Vet av erfarenhet - vi har ju renoverat och beställt kök förr...

På tal om renoverat hus förr, så har vi för våra hus faktiskt fått himla mycket beröm för att vi rustat upp dom. Igår kom förra ägarens dotter förbi och pratade med Staffan. Hon tycker vi har gjort huset och trädgården "så fiin" så. Det betyder väldigt mycket för henne sa hon, då hon växte upp där och bodde där i 20 år.

Känns roligt!
Jag vet vad hon menar, för ett av våra förra hus tar ägarna inte hand om..snyft.. Det som var så fint..


Köks-kram Eva

2 kommentarer:

  1. Lunchen är viktig vännen!
    Även när man har massor att göra :)

    Jag är säker på att ert hus är galet fint. Såg ju både det förra och det förrförra :)
    ch nån gång lär jag nog se det här med, har en känsla av att ni bor kvar en stund va?

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jo, jag vet... Så därför har jag bestämt mig för att det var sista gången..

    Förra och förrförra..låter inte klokt, :o). Här ska vi bo läänge, vi trivs väldigt väldigt bra och barnen trivs nog ännu bättre. Ett näst intill perfekt boende för oss. Fast det inte är en skånelänga. Det som saknas är stallet med hästarna, suck.

    Jag hoppas verkligen att du kommer förbi en dag och fikar med oss!

    Jag kan nästan lova att jag bokar dig en kväll i huvudstaden, för det blir nog några resor till Sthlm i höst och jag är makalöst nyfiken på hur du har det <3.

    Kramelikram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...