12 augusti 2009

Maja i morse på mitt kontor, innan morfar hämtade henne!

Titta så fin frukostdukning Maja fixade till Wille i morse.
Hon har smak hon :o
)


Wille tyckte frukosten var god!



Visst är stenen som Maja gav oss superfin?!


Foton som sitter på min dator här på jobbet.
Maja och Wille som bebisar.


Onsdag idag. Halva veckan har gått redan. Helgen kommer att spenderas på annan ort hos T&R. Vi ska ha vår "myshelg" med inslag av festivalen på lördag en stund. Det blir till att packa "kollokassen". Ser mycket fram emot detta! Simon stannar nog hemma i huset.

Ikväll har vi inget direkt inbokat. Jag ska försöka ta min löprunda så fort jag kommer hem, så är det avklarat... Tycker ju egentligen att det är astråkigt. Men det ger resultat, så det är lika bra att forsätta.

Det är segt att jobba idag.......... Längtar hem. Längtar efter mina barn. Längtar efter min man. Längtar efter min soffa. Längtar efter mina tidningar. Längtar efter semestern... hehe.

Nä, nu kavlar vi upp ärmarna!

Kavlakram Eva



3 kommentarer:

  1. Visst e det härligt att längta:)..då har man något att se framemot eller hur...ja själv längtar jag till min soffa..hehe..härligt att ha dig tillbaka på jobbet..puss puss

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt när man kan sitta på jobbet och känna att man längtar hem!
    Vi ses på söndag! Välkomna!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Vår loppis är mellan 11 och 14.
    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...