22 augusti 2009

Lik

Har ni också en massa lik där hemma.. Konstig fråga va? Men jag menar döda "långben".. Överallt ramlar dom ner och ligger på golvet och kippar efter andan (?).. Konstigt nog är det ingen som tar upp dom från golvet heller utan man "lär" sig var dom är och hoppar över dom.. ja, jag vet vi är lite konstiga.

Jag och Staffan har varit själv hemma några timmar nu.. Maja är på "miniparty" hos Matilda och när vi lämnade Maja där, så skulle minsann Wille stanna och leka med Rasmus... Har blev superledsen för att han inte fick från början.. Så Staffan fick lämna honom där! Det hör till saken att vi är på språng vi också nu. Vi ska cykla hem till dom om en liten stund och käka middag. Deras hemmalagade pizza är inget man skojar bort :o). Mums!

Nä, cykeln kallar, det är dags att sticka.

Ha en skön lördagkväll!
Lik-kram Eva



1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...