10 augusti 2009

Inget vanligt


Klockan är 21.00 och jag sitter i soffan. Allt är förberett för ytterligare en vardag, jag har tränat och jag har duschat och barnen sover. Det var länge sedan allt var klart så tidigt på kvällen. Kanske jag har ansträngt mig en aningens extra, för i brevlådan i dag låg två tidningar.. Mums! Här ska plöjas "Allt i Hemmet" & "Lantliv".

Det har gått jättebra för både Wille på dagis och Maja på fritids idag. Skönt. I morgon är en annan dag och Maja ska vara hos kompisen Lina hela dagen och slipper alltså fritids :o).



Själv ska jag på ett MaryKay-"party" i morgonkväll hos Ingrid. Jag är ju himla förtjust i MaryKay-produkter och har själv sålt en gång i tiden. I morgon är jag ju hembjuden, men i höst ska jag själv ha ett "party" hemma hos mig med Helena som konsult - är det någon som vill komma?

Läs mer om MaryKay här . Vill ni hellre besöka den svenska hemsidan så klicka här!


Nä, dags att öppna sidan 1 i Allt i Hemmet och låta alla nya idéer poppa upp.

Ha en skön kväll!

Marykay-kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...