16 augusti 2009

Helgen i bilder

Fredagsmys har börjat!

Välkommen!
Linus & Wille kör elbil





Med buss till festivalen. Ingen hade kanske räknat med regnväder.. Familjen A hade inga regnkläder med sig, men familjen G&J kunde klä en hel extra familj med regnkläder... :o)



Wille åker buss för första gången (bortsett från transfer på resor..), lite läskigt..


Maja är van





Maja & Emil



Mycket mat hann vi med


wops.. Fruarna fick ansvaret över småkillarna och när dom sov..



... tassade vi in på första bästa uteservering och drack ett glas rött.


När vi "kom ifatt" Staffan och Roger som hade ansvaret för dom större barnen, så hade dom tassat in på första bästa servering i Folkets park för att dricka öl.. 4 själar samma tanke hehe









Huj.. nästan en vanlig motorcykel och Wille är egentligen livrädd för den. Men det såg ju så fräckt ut när Linus körde omkring - så tillslut så vågade även Wille köra. Till hans stora glädje!


Fyrhjulingar för stora barn finns också..


Eh.. jag har en batteridriven polisbil i håret. Wille "körde en runda" i mitt hår och vips så fastnade hjulen i mitt hår. Fick klippa bort bilen.


Maja och jag tog en fika när vi i eftermiddags var på en "handla-inför-skolstarten" runda.
Fika måste man



Mmmm gott med cheesecake!
............................................................
Jag har egentligen inte mycket mer att säga än;
Tack hela familjen G&J - lika mysigt och roligt och trevligt som alltid!!
I morgon är en annan dag.

Helgkram Eva


2 kommentarer:

  1. Trevlig med lite foto från sammankomsten. Alltså det med bilen i håret är så hysteriskt roligt. Finns det någon mer i välden som haft en Flexi-tracks-polisbil fasttrasslad i håret tjutande tutu tutu :):). Kram hon som tog fotot! :)

    SvaraRadera
  2. Tur man kan var unik på något sätt... he he....
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...