21 augusti 2009

Fredagsmys

Naaaw, i morse när jag lämnade Maja så hade dom satt upp teckningar som barnen hade gjort. Temat var; Det roligaste jag gjorde under sommarlovet. Då hade Maja ritat när vi två var ute och red... Så kärt!




Sista rycket på jobbet och sedan är det FREDAGSMYS! Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar efter min kollega Camilla... Tack och lov kommer du på måndag!
ps, ikväll ska vi äntligen titta på "Slumdog millionaire".ds






Här har vi kranen med stort K. Äntligen har vi hittat rätt köksblandare. Den ska dock vara "Antikbrons" men det hittade jag ingen bild på. Åh, så snyggt det kommer att bli. Köket kommer den siste augusti och jag längtar. Ska ta lite före och efter foton, så att ni ser att det blir förändring.. he he..


Inte en endaste dag denna veckan har Wille sovit middag. Dom har gjort enligt konstens alla regler och han har lagt sig för att vila, men efter någon minut har han rest sig upp igen och sagt; "jag vill inte vila" och gått ut..
Det innebär att vi varje dag efter att vi har hämtat honom har fått hjula i hallen, gå ner i spagat och en massa andra saker för att inte han ska somna...fniss.. Nä, men vi har varit ute och cyklat i flera timmar, hoppat studsmatta och spelat boll. Igår var han inte lika trött som alla andra dagar, så han har kanske helt enkelt bestämt sig. Nu får det vara nog!

Önskar er alla en mysig fredag!

Hjula-kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...