30 augusti 2009

Dagen efter....

Idag är lite dagen efter.. Var på 60-års fest hos faster Karin med hela släkten. Himla skoj!! Efter 1 timme hade jag superont i fötterna av mina skor (inte nya...), och 6 timmar senare hade dom domnat bort... he he.... Har faktiskt känningar även idag.
Det var en mycket trevlig lördag tillsammans med släktingar som vi inte träffar så ofta.

Idag ska Maja på kalas och jag ska passa på att städa undan lite. När Majas kalas är slut, kör vi och hälsar på Sandi & Johan i nya huset. Jag är ju så grymt nyfiken! Vi har varit utanför innan dom flyttade in, men nu ska vi äntligen få komma innanför dörren också.

Önskar er en skön och lång söndag!

Söndagskram Eva

2 kommentarer:

  1. Det är ofta på fötterna man kan mäta hur kul man hade kvällen innan.. :))

    SvaraRadera
  2. Nä, det var en ganska ny upplevlse faktiskt ;o)!

    Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...