23 augusti 2009

Bo Ohlsson

Idag är dagen D för Simon. "Back to school". 3:e året på Bollerup och vi har lovat att skjutsa honom. Det är alltid ap-mycket han ska ha med sig första resan så det orkar inte en normal människa asa på tåget. På vägen stannar vi så klart till hos "Bo Ohlsson i Tomelilla". Dags att hamstra! Dels är det kul och dels blir det ett avbrott i resan. Väl framme i Bollerup hjälper vi pågen installera sig och sedan går vi och kollar alla djuren och till Willes stora glädje; alla traktorer!

Men först ska vi äta frukost med nybakade bullar.

Bollerupkram Eva
ps. Är det inte typiskt att jag nu har fått jätteont i mina benhinnor nu när jag kommit igång så bra med joggingen...suck.. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...