10 januari 2024

En vanlig onsdag

 


Idag är det onsdag. En helt vanlig onsdag. 
Om livet och jobbet hade fungerat med min idé så hade jag nog haft mer ork.
Min idé är att man bara jobbar när det är ljust ute... hahahaha - ja jag vet det är omöjligt.

Men tanken är ju god. För så fort mörkret kommer så känner min kropp att nu är det kväll och snart dags att sova. Därför blir det ju hysteriskt svårt att motivera sig att åka och träna också mitt i allt.

Jag måste.. Har köpt ett tre-månaders-kort och jag måste få valuta för pengarna.
Har börjat på ett nytt gym, det är därför jag inte vågat ta mer än tre månader. 
Vill prova mig fram först. Trivs jag där? Är det kul människor? 

Jag hade hellre åkt hem, ätit middag och sedan satt mig i soffan och kollat serie. Man får lov att göra det, men jag mår inte bra av det i det långa loppet. 

Känns det igen?
💖

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...