2 september 2022

Matbord mm




God morgon fredag!
Solen lyser, jag har samåkt med Maja och en rolig helg stundar.



Sett från köket


Sett från vardagsrummet


Vi ska köpa en stor glödlampa istället.
Men så långt har vi inte kommit än
😊



Som sagt, fredag! 
Underbart. Ikväll träffar vi goda vänner och det blir fördrink hos oss, sedan en cykeltur ner till kvarterskrogen och avslutning med kaffe och glass hemma hos oss igen. 

I morgon är det konsert med ungdomarna. Vi ska se HOV1 💥. Kanske inte vår musiksmak egentligen, men det blir en trevlig kväll med mat, musik och umgänge i Mölleparken och vad gör man inte för sina ungdomar 😀.

Nu ska jag först jobba.

Trevlig helg!
💗

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...