29 augusti 2022

Kräftor



Kräftor
Det har varit en händelserik helg.
Mycket mys med vänner.

Bland annat var vi på kräftskiva i lördags. Himla trevligt. Gjorde en miss dock.. köpte svenska havskräftor. Nu vet jag i alla fall att jag inte är så förtjust i dessa. Signalkräftor tycker jag bättre om. Men, så klart gick alla kräftorna ner i magen ändå hahahaha - jag älskar ju kräftor.

Gjorde en liten miss igår också haha - var på Ikea. En söndag efter löning. Ajabaja alltså - herreguuuud så mycket folk. Men, Maja och jag shoppade det vi planerat och fick även ätit köttbullar så klart. Men, helt stressade blev vi.

Fick vila en stund när vi kom hem. Om det sedan berodde på ikea eller kräftorna låter jag vara osagt..

Komprimerat.
Nu är det en ny vecka, helt orörd, framför oss. Staffan är ledig idag och kör marktjänst hela dagen. Först kommer veterinären hem och ska klippa Laban. Både päls och klor. Sedan kommer städarna och ska inspektera vår nya lägenhet och ge offert. Därefter kommer Sector Alarm och installerar larmet. Fantastiskt att vi kunde få ihop allt på samma dag!

Ha en go måndag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...