26 augusti 2022

Fredag

 


Den vackraste karusell jag vet.
Jag kan absolut inte åka den, men den är fin att titta på.
Detta är från Malmö Festivalen.





Jag har köpt nya bubbelglas. Svägerskan har likadana och jag har varit
rejält avundsjuk för det är sååå gott att dricka ur dessa.
Så.. det var ju lika bra att köpa egna.

Varför gå och vara avundsjuk?




Hej så här en fredag förmiddag!

Full dag och full fart på jobbet som vanligt. Ska träffa två fd kollegor på lunchen och det ser jag fram emot. Vi har jobbat ihop i många år, men idag är vi på helt olika håll. Blir en timmes snackande i alla fall - det är alltid kul.

Ikväll kommer goda vänner hem på fredagsmys. Lite gott att äta och dricka och prata ifatt om hur semestern varit med mera. Ibland tycker jag det är så bra och mysigt att träffas en fredag. Det blir lite mer avslappnat (man är en veckas arbetstrött) och så känns helgen så mycket längre.

Veckan har varit givande. Jag har tränat styrketräning. Det är inte illa för det är så fruktansvärt trögstartat så jag mår illa. Jag VILL så gärna träna styrka tre gånger i veckan mot alla mina klimakterieproblem och jag MÅSTE verkligen ta tag i det. Det kan vara värmen som gör att jag hela tiden känner mig så mossig. Ska se om jag kan komma i väg på ett pass i helgen. 

För övrigt så är det kräftskiva på lördag - hur gott?!
Älskar kräftor!


Ha en skön fredag!
Kram Eva
💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...