31 augusti 2022

En liten titt

 


Ytterdörr, liten hall och vårt kök


Vardagsrummet


Vardagsrummet från hallen :)


Hallen

Här fick ni se en liten del av vår nya lägenhet. Matplatsen var fullbelamrad med saker så den ville jag inte ta foto på. Det kommer en annan dag. Igår fick vi äntligen upp en av våra taklampor. Det har ju inte behövts så mycket innan, men nu börjar mörkret smyga sig på. 

Idag har jag sjuk träningsvärk 💪
Var och tränade med Li igår och vi körde tung styrketräning som sig bör. Det bästa för min kropp just nu. Vill gärna träna Cardio också, men jag tycker jag blir mest sliten av det. Nu är Li instruktör också så hon övade på 4 första låtarna i nya Bodystepreleasen och jag hakade på. 

Jupp... otränad som faen är jag. Jobbigt värre! Men ändå skönt på något sätt. Ikväll ska jag därför nöja mig med en pw på kvällen. Hoppas jag kan få med mig Staffan 💗

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...