1 oktober 2021

Checkar ut och checkar in

 


Alldeles strax checkar jag ut från jobbet...


... och checkar in i detta rum (ja, eller liknande)


Det är Hotel Kong Frederik i Köpenhamn.
Det är dags för en weekend i grannlandet Danmark - och som vi längtar!

Tillsammans med T&R tar vi tåget över bron och efter bara en liten stund hoppar vi av i vår närmsta huvudstad. Nämligen Köpenhamn. 

Här ska vi äta och dricka gott. Umgås och prata en himla massa. Spatsera på Ströget och alla andra tvärgator. Ta en sväng inom Christiania och hälsa på. Kanske en runda till Köttbyn. Dricka champagne och ta en öl - bara fantasin sätter stopp. Ja, och kanske fötterna också.

Ha en härlig helg, för det ska jag ha!
Kram Eva 

1 kommentar:

  1. Hoppas ni hade det ljuvligt i Köpenhamn!!
    Å kul att du ska till Stockholm! Lättast att komma till Solna från centralen är att ta pendeltåget mot Märsta, det är bara 2 stationer till Solna! Ha det gott, kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...