9 september 2021

Minne

 


Vädret håller i sig och det är fint och soligt idag!
Får mig osökt att tänka på den fina sommaren vi haft. 

Bilden är från Mallorca.
Pågarna hade alla tre valt samma klädsel denna dag, utan att veta om det.

Kul 😂!

Åh, vad jag längtar tillbaka. Vilka härliga dagar vi hade 💗. Om jag blundar så kan jag förflytta mig till stranden, eller varför inte restaurangen vid stranden där vi åt lunch varje dag och även kollade fotbollen. Till fördrink varierade vi mellan Aperol Spritz och Hugo. Mmmm, det är goda saker det. Maten var också god och sällskapet så klart. 

Tror det är dags att planera nästa resa snart...

Ha en skön torsdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...