16 september 2021

Drinkkväll, morgonyoga & hormonbehandling


I lördags var Mallorcagänget hemma hos Maja & Tintin i deras superfina lägenhet och där bjöds det på drinkar och ett härligt plockbord med god chark och fantastiskt goda ostar. Plus mycket annat 😍 


Under denna härliga kväll bokade vi ett hus i Spanien över midsommar nästa år.
Så ja, det var en himla bra träff 🌞




Jag har äntligen kommit igång igen med min morgonyoga/stretch.
10 minuter tar den och det är absolut värt det. 

Här sträcker jag ut mina onda leder och får igång kroppen.
Känns jättebra under tiden och efteråt.



Igår började jag min hormonbehandling mot klimakteriet.
Östrogen transdermalt - alltså genom huden via ett plåster.
Läs gärna mer här:

Dag 1 och 2:
Igår efter att ha haft på plåstret i 12 timmar, så började jag få lite som mensvärk.
Det höll i hela kvällen faktiskt och jag känner det lite än - nu dag 2. 

Inbillade jag mig i morse eller var det inte lika mycket "stappel stappel" från sängen och ut i hallen?

Just nu är jag lite illamående. Men, jag känner ju verkligen efter. Vet inte om jag reagerat om jag inte letat biverkningar. 

 ~~~~

Ikväll ska jag hämta min fina flicka som varit i Eskilstuna och jobbat sedan i söndags. Ska hämta henne på tåget och köra hem henne. Skönt att ha henne på Skånsk mark igen 💗

Ha en skön torsdagkväll!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...