3 september 2021

Ansikten och kockums

 


Bilder från gårdagens kvällspromenad.
Fint!


Bild från lunchens promenad.


Också från lunchens promenad. Ett gammalt anrikt Kockums-hus.
Det får stå kvar. Tror det har eller ska renoveras helt. Fint är det i alla fall.


Körde inom Rusta igår. Kände att jag ville göra något direkt efter jobbet. Så jag körde till ett köpcentra på vägen hem. Hamnade på Rusta och köpte två små ljushållare med ansikte på. Gillar dom skarpt! Framför allt älskar jag den gröna färgen. Ikväll ska jag tända dom och se om guldet på insidan blir fint.

F r e d a g!
Kan ni tänka er. Igen! 
Ikväll blir det träning och sedan köper vi hem mat. Det är ju en sådan underbar dag att vi bara måste ta tillvara på den och sitta lite utomhus och njuta. Då hinner vi inte laga mat också.. 😊. Vi prioriterar det inte alltså.. ha ha..

Ha en härlig helg!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...