10 augusti 2021

Vilken härlig semester!


Tillbaka från semestern-bingo!

😆

Vilken fantastisk semester jag har haft!
Det är en mening som sammanfattar fyra veckor av härligheter med familj och vänner. Full rulle från dag ett.

Vecka 1: Hemma och fixade och donade och njöt av sovmorgon och pw.
Vecka 2: Kalmar/Öland med vänner
Vecka 3: Sölvesborg med familjen
Vecka 4: Mallorca

Alltså... mest Coronasäkert var det på Mallorca. Mest folk och trångt och osäkert var det i Kalmar/Öland. Herregud vad med folk och så trångt och folk höll absolut inte avstånd. På Mallis var det så lugnt och skönt och lite turister och dom som var där höll avstånd och vi alla njöt för fullt!

I Sölvesborg hälsade vi på god vänner en dag och var på våra favoritställe alla andra. Maja och Tintin kom till oss i två dagar och det var verkligen mysigt. 

Nu ska jag försöka få ihop ett fotoalbum. Det är så kul att bläddra i.,

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...