12 augusti 2021

Trädgårdsbänk

 


Hej!
Vi ska äntligen ta tag i vår framsida lite... 
Framsidan som gud glömde brukar jag kalla den. Vi har en fin häck, en fin rosenrabatt med på tok för många rosor, vi har en ogräsmatta.. (har försökt fixa till den flera gånger, den vill inte) och vi har en hörna med singel.

Här finns även baljor mm med långa stora ogräs växande i hahahaha. Sjukt mycket maskrosor överallt.

Min för hoppning är att vi i helgen kan göra den så pass fin att man inte behöver skämmas.

I singelhörnan hade vi förr ett cafébord och stolar, men som nu är på tippen. Därför vill jag gärna ha något annat där. Så vi ska göra den trädgårdsbänken ni ser på bild ovan. Visst är det fint?! Bilden har jag lånat från Pinterest. 

Zinkbaljan ska jag tömma från ogräs och plantera något fint i. Vet inte vad bara... får googla vad som kan överleva mig. Jag ska även sätta en fin kruka på bänken så att det blir ett vackert blickfång. Ni får se sen.

För övrigt är det torsdag redan och det vankas kräftor på lördag - hurra!





Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...