30 augusti 2021

Till salu & en helg i lyxsvit

 


Hej på er!

Ni som känner mig väl vet att jag älskar att bo på hotell ♥️.

Att gå runt och kolla allt, restaurangen, testa kaffemaskinerna 🤪, att bli inspirerad av all den fina inredningen, att sova i hotellsäng, att drömma, att bli servad, att känna sig speciell. Att dessutom göra det med sin man är galet underbart!

Det är lyx!
Det är något speciellt!
Det är att leva idag!


Att få det i present är bland det bästa jag vet! Tack tack tack ♥️!

Igår flyttade vi in i sviten på nya hotellet på gästis.
Wow 🤩 här är fint! Här hade vi det väääldigt bra.

Igår firade vi livet ♥️
Det borde alla göra lite oftare..



Stolar - Norrnäs från Ikea
1 500 kr

Skick 
Använd – i gott skick
Säljer 6 stolar från Ikeas ”Norrnäs”. Vita med grå sits. Mått: Höjd: 94.5 cm Sittdjup: 42 cm Sitthöjd: 46 cm Stolens bredd: 42 cm Pris: 1500:- för alla (säljer inte styckevis)


Hur det blev med mina nya stolar?
Det visar jag i morgon!


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...