17 augusti 2021

Svullna lymfar och regn

 


Har en svullen körtel i varje armhåla... Det gör ont och det måste betyda att jag har "något" i kroppen som behandlas.. Är inte på topp i kroppen heller känner jag. Ingen lust att träna och att röra sig är bara jobbigt.

Blev irriterad på mig själv igår, så efter att ha ätit en portion för mycket av stekt falukorv och hemgjord mos, legat på soffan och ojat mig - så tog jag på mig regnjackan och gick ut och gick i en timme. Lyckades klara mig från regn faktiskt. Men, hur mycket jag än tog i när jag gick, så gick det långsamt. 

Jag har ingen feber och mår annars bra, så jag tar det lugnt och tar en dag i taget. 

Störigt är det i alla fall..

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...