31 augusti 2021

Nytt och fint - före och efter

 


Före.
Matplats med vita höga stolar




Efter


Efter

GLAD!
Tycker det blev oerhört mycket snyggare med nya stolarna. Dessutom är dom sköna att sitta i. 

Funderar nu på en ny matta.. Alltid är det något 😋. Jag kan inte bestämma mig för vilken färg och vilken sort. Helst hade jag velat ha en rund matta. Kanske man ska satsa på det? 
Allt annat i hemmet är så kantigt.

Ikväll säljer jag förhoppningsvis dom andra stolarna. Är så stökigt när det står stolar i hela huset ha ha ha. Annars åker stolarna upp i arbetsrummet så länge. 

Ha en skön kväll!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...