2 juli 2021

Pioner pioner och dos 2

 


Hej!!
Har kommit fram till att jag älskar snittblommor. En av många är pioner. Jösses så fint det är med Pioner. Det är ju fantastiskt. Doften kära ni.. doften!!

Här ovan har jag blandat Pionerna med mina rosa The Fairy
Vackert, eller hur?




I min stora Kähler-vas krävs det längd på blommorna. Hittade långa ståtliga Pioner här också.

Mmmmm mumma så fint!




Igår tog jag och Staffan dos 2. Igår fick jag väldigt mycket ledvärk. Jag har ledvärk i vanliga fall, så det eskalerade lite. Men Ipren tog bort smärtan och jag har sovit gott. Idag har jag väldigt ont i armen likt efter dos 1.

Håller det sig till detta är det ju lugnt inför helgen. vet dock en del som fått feber dagen efter. Det vill jag inte ha.. 

Ha en go fredag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...