7 juni 2021

Ny orörd måndag

 


I fredags cyklade jag och min fina påg ner till bykrogen och käkade en god planka. Sen när vi skulle cykla hem, så tog vi en rejäl omväg. Vilken härlig kväll det var. Cyklade bland fina gårdar och underbara rapsfält. 

Bara han och jag 💗



En av alla fantastiska presenter jag fick när jag fyllde år, var detta champagneglas från Orrefors (heter Street) och den riktigt braiga Champagnekorken!

Måste verkligen rekommendera korken! Den är från Pulltex.

Då jag sällan dricker upp en flaska bubbel under helgen, så är den så himla bra.
Bubbel och smak och allt stannar kvar lätt en vecka!

Glaset är gudomligt att dricka ur. Passar så fint i handen så 😍




Jag fick även Kolaiprodukter som jag önskade mig 👏.
Har ni provat?
Inte?
Gör det - doftar såå gott och är så sköna!




Avslutar bildkavalkaden med en tallrik sommar!
En enkel och god efterrätt till en supergod pastarätt.

Lite grädde till detta och smaklökarna dansade tango.



Nu är det måndag och en orörd vecka står framför oss.
En rolig vecka med bland annat två studentfirande.

Ha en skön måndag!
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...