22 juni 2021

Med filter försvinner rynkor ;O)


Kapning

fick ett ryck... Jag kapade håret igår. Ja, inte jag utan Sissi-frisör 😊. Egentligen ingen större skillnad förutom längden på håret, men det känns jättekonstigt och just nu känner jag mig gammal och rynkig och ful. Så fotot ovan är med snapchat-filter 👀... hahaha... då kan jag visa.

Det blir nog bra så småningom, ska bara komma underfund med hur jag ska styla det..



Mask
När jag var i Göteborg förrförra helgen så gick vi inom Lush. Där finns ju så fina saker. Vi har det även i Malmö, men lite mer svåråtkomligt tyvärr. På en gågata jag aldrig är på... Gick helt enkelt in och sa: Ge mig en mask som gör mig mindre rynkig och snygg 😁.

Då fick jag denna blåa hahahaha, nu ser man inte rynkorna för jag är helt blå... Den var i alla fall väldigt skön, men om det hjälper låter jag vara osagt. Man kan ju hoppas och försöka i alla fall.


Tisdag
Ska färga håret ikväll. Om jag är utseendefixerad? 

Jag får nog svara ja på den frågan. Man kan väl försöka hålla sig snygg...
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...