4 juni 2021

Fredag igen :o)

 


Jag fick även en mindre Kählervas i present.
Den pryder hallbyrån och den vackra buketten kom med vasen ;).
Visst är det fint?!

Fredag
.. alltså..det går fort nu 😊!
Förra fredagen var jag och Staffan lediga. Vi förberedde för festen under hela dagen och kvällen. Man kan inte tro att det kan vara så mycket att fixa och trixa med bara för att man fyller 50.. hahaha... Jo, jag vet - jag har arrangerat fester förr så därför visste jag. Lika bra att ta ledigt! 

Med tanke på hur roligt och bra det blev så var det värt det!

Jobbet
... i tre veckor har jag snart jobbat på min nya arbetsplats. Trivs ypperligt! Jag mår bra varje gång jag vaknar på morgonen och vet att jag ska hit. Inga ångestkänslor här inte 💗. Jag har fullt upp hela dagarna.

För övrigt, så har vi inget större inplanerat för helgen. Vi tar dagarna lite som dom kommer. Vi ska träna, vi ska njuta av god mat och dryck och vi ska ta hand om varandra.


Happy fredag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...