21 juni 2021

Fräscht & Balans

 


HelloFresh - sååå god mat!

Hej Måndag!
Hoppas ni haft en skön helg. Att den har varit varm är ju ingen nyhet... Kvavt och svårt att leva blir det för min del när det är så där hysteriskt varmt. Jag gillar lagom! 

Vi har nu provat tre kassar från HelloFresh och vi är sååå nöjda. Det är så himla god mat. Det är så enkelt att laga och guuud så skönt det är att slippa komma på egna rätter själv. Antingen så väljer HF tre rätter till dig, eller så väljer du själv bland 15 olika recept. Allt visas i receptet, allergier, kalorier, hur lång tid det tar att laga mm. Dessutom ligger det förpackat i påsar som är uppmärkta med vilken rätt det tillhör - 😊

Nej, jag är inte sponsrad! Tycker bara det är så gott.
Vill ni prova och få 350:- rabatt - använd denna kod: HS-IHUSW2OFT

Kopiera och klistra in när du gör din beställning 👏



Nu har jag börjat läsa boken.

Vägen till hormonell balans. 
Den boken har jag precis påbörjat. Väldigt intressant läsning. Man lär sig ett och annat. Skulle behöva anteckna under tiden jag lyssnar på den... Minnet är inte det bästa just nu just pga klimakteriet. 

Kanske behöver jag köpa boken ändå, för att kunna slå i den och notera mm. Kan vara en god idé. Får fundera lite till.


För övrigt
Så är det en kort vecka och snart Midsommar 💙💛. Man kan ju hålla tummarna för att det inte regnar.. 

Stor kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...