20 maj 2021

50 ...



Lyx känns det som..


På måndag blir jag 50..
... är det klokt? Hur kan tiden ha gått så fort?

Oavsett så är jag så klart glad över att jag fyller ytterligare ett år. Man får njuta av att "bara" fylla 50, för när man fyller 60 så tänker jag säkert: Varför njöt jag inte när jag bara fyllde 50 😊

Eller hur?



Torsdag
Det är torsdag idag och den stora vaccinationsdagen för mig och Staffan. I eftermiddag ska vi ta spruta nummer 1. Lite nervös är jag allt. Kan inte hjälpa det.. Tycker det är bra att vi får den idag, för får man biverkningar så är jag säkert på benen igen i helgen. Det behövs för vi har mycket att hinna med.


För övrigt så trivs jag som fisken på mitt nya arbete!


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...