10 februari 2021

10 år - hur kan det vara möjligt

 


Igår den 9/2 var det 10 år sedan min fina pappa somnade in.
Min pappa dog av cancer 💗
Jag hatar cancer... 

Min pappa blev bara 68 år och jag har i många år saknat honom. Hans humor som var så likt min egen - hans råd jag efterfrågade var och varannan dag, hans kärlek till oss alla och framför allt till sina barnbarn samt mycket annat så klart. 

Min pappa sa alltid "det ordnar sig". Av någon konstig anledning så gjorde det alltid det också.  

 
Igår var jag på kyrkogården och lämnade en blomma och snackade lite. Solen den strålade och jag tog det som ett tecken på att han var där. Pappa älskade verkligen solen. Därför är det en stor sol på hans sten.


Älskad, saknad och för alltid i våra hjärtan!
💗


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...