29 januari 2021

Trämöbler, ved och fredag

 


Detta badrum inger mig en sorts lugn.
Jag vill också ha ett sådant badkar.
Genialiskt att golv och vägg har samma klinker och med en liten hylla att ställa ljus på.

Dessutom älskar jag gamla trämöbler.
Har ännu inte hittat en endaste möbel att köpa till rimlig peng.

Tror det hade passat ypperligt med ett soffbord i gammalt trä - en var hittar jag det?
Bild från Skönahem



Jag hade inte heller tackat nej till denna bänk. Alltså meeen så härlig. Tyvärr har jag ingen plats att ha en sådan bänk, men drömma kan man ju. 

Det är "farligt" att sitta i karantän. Man har för mycket tid till att fundera på renoveringar och nya inredningsdetaljer.. Men det är kul att förnya och lite bra idéer har ju fötts måste jag säga. 

Satan vad vi har eldat upp vår ved. Kaminen har gått för fullt varje dag i nästan två veckor. Vi måste beställa mer. Vi som trodde vi hade ved till april. Bäst att köpa så fort vi kan så att det inte tar slut. Vintern lär väl hänga kvar ett tag till.

Önskar dig en skön fredag!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...