20 november 2020

Köp visir & fredag!

 


Hej kära ni!
Önskar du eller någon du känner köpa visir för att skydda dig vid olika tillfällen? För i så fall kan jag, glädjande nog, berätta att vi (där jag jobbar - CA Andersson Tryckeri i Malmö) från och med måndag säljer dessa via vår webshop. Klicka här så kommer du dit direkt!

Önskar ni större volymer, kontakta mig via kommentarerna så hör jag av mig!
Sprid det för vinden!


Fredag!
Är det inte fantastiskt så säg 😀. Ikväll blir det grillat och gott och kanske ett glas vin. Kanske och kanske - självklart blir det ett glas vin. Kanske vid brasan. Om vi får plats.. För det ligger omonterade garderober i vägen... 

Konstigt att dessa inte monterar sig själva. Igår fixade jag och Staffan upp en garderob. Tog två timmar.. Det är den högre modellen som man måste "bygga på plats". Fint blir det i alla fall. Den andra tar vi på söndag.

Önskar er alla en fantastiskt skön helg!
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...