6 oktober 2020

Sovrum - Tapet, färg eller tavlor?

 

Målad fondvägg eller tapeter?

Tapet, färg eller tavlor?

Det är en djungel.
Hur ska man veta vad man vill ha?
Färgtemat i sovrummet kommer bli grå, rosa och beige. Tråkigt kanske, men väldigt lugna färger vilket jag vill ha. Samt att det är både manligt och kvinnligt. 

Men, ska vi satsa på en tapet? Stormönstrad? En vägg eller alla väggar?
Eller ska vi kanske istället satsa på att måla väggarna? 

Vi har haft en grå fondvägg innan. Det var bra. Men nu vill vi förnya oss lite. 
Eller?

Vet man inte riktigt vad man vill ha, så är det ju ett alternativ att välja tavelvägg. Då kan man ta upp färgerna i tavlorna. Mmmm, än har vi tid på oss att bestämma oss. Först ska den gamla rivas ner.. 


Igår tog vi ner nästan alla hyllor 👍
Om vi hinner så åker nog en garderob ut idag.

Något litet varje dag så är vi snart klara.


Kram Eva


Tavelvägg, bild från Desenio.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...