1 oktober 2020

Soffa :o)



Ny soffa till hemmet!


Ny soffa! 💓

Idag ska vi hĂ€mta vĂ„r nya soffa. Det Ă€r av modellen County och fĂ€rgen Alex Stone, frĂ„n MIO. 
Det ska bli sĂ„ kul, jag lĂ€ngtar efter att fĂ„ möblera. Denna gĂ„ng valde vi tvĂ„ styck 2,5-sits soffor med en fotpall och nackstöd. Man kan lĂ€tt sitta fyra personer i varje soffa. 

Vi har i flera Ă„r haft en U-formad soffa som stĂ„r direkt pĂ„ golvet utan ben som höjer upp den. Jag har den senaste tiden inte gillat det. Dels sĂ„ Ă€r den bara skön att ligga i, inte sitta i. Men sĂ„ fort jag lĂ€gger mig sĂ„ somnar jag...ha ha ha ha.. alltsĂ„ ingen bra soffa. 

NÀ, skÀmtar bara. Men faktum Àr att den inte har varit skön att sitta i och dessutom sÄ vill jag kunna flytta runt och stÀda ordentligt under sofforna och bakom osv.

Det kan jag snart!

Jag fÄr hjÀlp av Maja och Tintin och Wille att hÀmta den. Tackolov!
Staffan Ă„kte ivĂ€g pĂ„ fiskeresa idag.🐟


IgÄr sÄlde vi vÄr U-soffa.
Problemet var bara att köparen kom med för liten bil... SÄ vi lastade in alla kuddar (bara det fyllde hela bilen) sÄ fÄr han komma tillbaka pÄ söndag.

SĂ„ nu Ă€r det rörigt hemma...😇

Ha det gott!


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det Àr jÀtteroligt att lÀsa!
Kom gÀrna förbi fler gÄnger och passa pÄ att skriva en liten kommentar dÄ ocksÄ :).

Varma kramar frÄn Eva

BĂ€sta dagen

  Idag Ă€r bĂ€sta dagen pĂ„ veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕SjĂ€lv kĂ€nner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gĂ€ller alla a...