8 oktober 2020

Orange blommor

 


Unnade mig/oss en riktigt orange bukett

Under lång tid åkte jag hem till min mamma varje onsdag efter jobbet. Igår saknade jag henne enormt mycket. Så för att göra något annorlunda denna onsdag, så körde jag till ett köpcenter här i Malmö som jag gillar skarpt och som jag och mamma var på för inte så länge sedan 💓

I ett par timmar gick jag där och strosade i lugn och ro och i egen takt utan stress. Fantastiskt skönt och kul och dyrt..hahaha...

Men, jag gick och "pratade" med mamma lite, gick inom en liten mysig kaffebutik och tog mig en suveränt god Caffe latte (åh, jag skulle kunna köra dit igen bara för kaffets skull) köpte hårfärg (mycket grått som ska bort...) stövlar (älskar stövlar) och lite andra "bra-att-ha"-produkter. 

Avslutade med att gå in i den bästa blomsterbutiken och köpa mig en bukett blommor. Där är så himla bra, för man kan plocka ihop olika färdiga buketter och så binder dom det till en stor. 


Visst är dom snygga?
 

   

Men, bäst var nog kaffet....


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...