5 oktober 2020

Gin & Soffa

 


Spela, bubbla, äta "repeat"


Denna helgen har jag tankat vänner.

Under ett 12-timmars pass spelade vi Gin&Rummy i lördags. Jag och mina tre vänner 😊.
Vi träffades klockan 12 och började då med en fantastiskt god Caesarsallad som Tessan gjort. Sååå gooood. Till det drack vi så klart bubbel i stora mängder.

Sen spelade vi kort. Vi spelade och spelade och spelade. Tog lite pauser för att sträcka på benen eller gå på toaletten, men inga större avbrott får förekomma.. 

Framåt kvällningen kom det hemlevererat en härligt god och stor Charkbricka till oss. Men så gott! Ännu mer bubbel till det och kanske även ett glas rött vin slank ner. 

Vi fortsatte spela så klart. Lite kaffe efter maten och så kom det stora godisfatet fram. 

Vid midnatt tackade vi för oss. Då kände vi oss färdigspelade hahaha. Jag stannade kvar och sov över, så vi satt och snackade till långt in på småtimmarna. Det är ju underbart att kunna göra det.

Vi har verkligen njutit!




2 nya soffor på plats.

Så var sofforna på plats!

Maja, Tintin och Wille hjälpte mig att hämta hem sofforna och sätta det på plats (Staffan har varit på fiskeresa med vänner) och vi har möblerat runt för fullt och landade till slut så som det ser ut ovan. 

Nöjda och glada är vi.


I går startade vi upp "projekt byta sovrum". 
Fasiken så mkt skit man har... hahaha


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...