15 oktober 2020

Gardiner

 


Denna färgskalan blir det nog i vårt sovrum.
Bild lånad från Pinterest.

Färgsättning sovrum:
Fasiken, det är svårt att ta beslut när det gäller färgsättning i ett rum. Men nu tror jag vi har landat i grå, beige och rosa. Ungefär så som vårt vardagsrum ser ut... 👀

Igår köpte jag rosa gardiner och vita tunna har vi redan. Så upphängningen blir som på bilden. Väggarna lär bli i typ äggskal. Sänggaveln är grå sedan innan och likaså överkastet. Tror att mattan blir beige och så köper jag nog loss mig på en eller två plädar i beige. Kuddfodral i samma färg som gardinerna har jag också köpt...

Status sovrum:
Alla skarvar i renoveringsgipsen och skruvhål är spacklade.
Nästan allt som skall fogas är klart. Sista görs idag.

Nästa steg:
Sätta upp en väv så att underlaget för målarfärgen blir den samma över hela väggen/väggarna.


Tvätta händerna, håll avstånd och var rädd om dig!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...