16 oktober 2020

Färska fikon

 


Färska fikon har jag ätit idag.
Till frukost till och med. Känns väldigt lyxigt och väldigt gott.
Även nyttigt faktiskt!

Så var det fredag igen!
HUR kan dagarna gå så fort att det är fredag igen? Jag förstår inte. Det känns verkligen som att det var i går som det var söndag och man tänkte "jaha, en ny vecka framför oss".

Vips, så är det fredag och snart helg.

Missförstå mig inte, jag tycker om det. Men, tiden går för fort.... Barnen är stora....Jag blir äldre...Jag hinner inte med....

Denna helg
ska vi fokusera på vårt nya sovrum. Vi ska hinna med träning också, men i huvudsak är det sovrummet som gäller. Vi har nu kommit så långt att Staffan slipade allt vi spacklat igår. Han såg ut som en snögubbe. Tackolov har han munskydd.

I morgon ska vi därför sätta väven. Vet inte hur lång tid det tar att torka. Men under tiden den torkar kör vi till färgaffären och köper vägg- och takfärg. 

Första lagret färg är takfärg = vit.

Ikväll är Staffan
på AW, Maja jobbar, jag och Wille ska ha fredagsmys!


Ha en härlig helg!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...