20 oktober 2020

Emily in Paris

Emily in Paris

 

Jepp, nu har jag sett den.......
den omdiskuterade serien Emily in Paris på Netflix.

Aaaaa, jag gillade den. En feelgood-serie med allt och dessutom Paris. Jag fick drömma mig bort till Frankrike lite och känns doften av Croissanter och förflytta mig till en uteservering med ett glas vin i handen och en massa vackra människor.

Ja, jag gillade den.

Själva handlingen är väl inget över sig, men det gjorde inget, jag fastnade ändå!

Ha det gott!
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...