28 september 2020

Min minsta fyllde 14..



Världens finast Wille fyllde 14 år i lördags!
Hipp Hipp Hurra!! 💓


Helgen som varit...

I lördags firade vi världens finaste Wille på hans 14-års dag. 
14 år.. Ja jösses... Vår lille påg - vår minsting. Tiden går fort - bäst att njuta! 💓

För ovanlighetens skull var det födelsedag en lördag. Vi kunde med andra ord njuta av en skön morgon och förmiddag med sång på sängen (så klart) och sedan en lång och mysig födelsedagsfrukost. Det hör ju till ovanligheterna. I vanliga fall går man upp sjukt tidigt för att hinna med allt innan skola och arbete.

Dagen gick sedan i födelsedagstecken med fika på Espresso House, lite shopping och sedan middag hemma. Bara familjen. Wille ville inte ha släktkalas i år. 

Kvällen avslutades med spontanbesök av Willes faster med familj och familjespel 😊 - så kul!



Kul med spel!

Igår var sedan en utedag.

Vi höstade så gott vi kunde och ville. 
Det är ju inte jättekul att "vintra" redan, så lite saker fick vara kvar och får väl stå där till efter Halloween tänker jag. Vår terrass brukar ju smyckas med olika tema efter årstid mm. Så närmst på tur står just Halloween med massa pumpor mm. Ska bli skoj!

Men sofforna, solsängar och bord mm packade vi in och kommer inte fram förrän till våren igen. Vi satte iordning hur mycket som helst inne i vårt förråd (bonus!) så nu är allt på sin plats igen och det blir lätt att hitta det man söker. 












Nu är terrassen ett utmärkt "häng" för eftermiddagskaffe och en god bok 🌞

Ha en härlig vecka!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...