30 september 2020

Lydnad

 



Förra veckan fick jag till mig att jag skulle börja tänka på mig själv lite mer.
Bry dig inte om ifall fönsterna är smutsiga (hysteriskt smutsiga är dom) eller att tvätten ligger i högar (vilket dom gör). 

Utan om du känner för att sätta dig i solen med en god bok när du kommer hem från jobbet - så gör det bara!


Så det gjorde jag 😊! Tog till och med ut en kopp kaffe. Gott och skönt! Det lär jag göra fler gånger. 📚

-----------------

Efter middag med mera så dök vi ner i soffan och såg dom tre absolut sista avsnitten av "How to get away with murder". Nu har vi lite sorg igen.. Det var en riktigt bra serie, men nu är den slut. 

Det känns lite tomt..


Ha en skön kväll!
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...