9 september 2020

Alltså dessa tider...

 



Två ljus för mina fina föräldrar 

Hej

Efter veckor med sorg för både min mamma och vår katt Rambo (som vi fick låta somna in..) 😭 och akutbesök mitt i natten pga livmoderinfektion (på mig) så åkte vi till Danmark och vårt paradis Karrebaeksminde för att "landa" och för att bara koppla av. 

Vi har ju inte kunnat åka dit innan i sommar pga Corona och jag tror mamma var extra ledsen för att hon inte skulle få se det igen. Det gjorde och gör mig ledsen, men vi hade inget val än att stanna hemma och helt ärligt tror jag inte varken jag eller mamma hade klarat det. Kanske ett enkelt besök över dagen, men även det hade varit komplicerat. 

Lördag kväll gick jag och Maja till stranden och tände två ljus. Det blev fint och stämningsfullt. 


Detta var ju vårt paradis och här känner jag mig väldigt nära mamma och pappa. 


Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...