7 juli 2020

MaryKay & Bodybalance




Efter jobbet igår...
... körde jag inom min MaryKay-konsult Jenny och hämtade upp en Foundation jag beställt. Bästa tänkbara jag någonsin använt. Faktiskt! 

Så ett tips - prova Mary Kays Foundation. Tja, varför inte prova alla produkter. Jättebra! Jag vet ju, för jag har ju själv sålt det en gång i tiden 😏

Tackkort
Väl hemma så tog jag äntligen tag i tackkortet för Majas student. Ja, jag är lite sent ute men jag har helt enkelt inte haft vare sig inspiration eller lust. Men, igår sköljde det över mig och då gäller det minsann att passa på. Så nu är det klart och beställt.

Detta året har jag dessutom bestämt mig för att ta tag i det där med fotoalbum. Det är ju så sjukt enkelt nu förtiden att göra fotoalbum. Jag blir alltid inspirerad när jag varit hos min svägerska Tove. Hon gör så fina!

Ska ta tag i det nu i år.

Kvällen avslutades med ett bodybalance-pass!
Verkligen skönt och jobbigt!

Kram Eva



Ser ut som att jag är ensam, men nä nä det kom 
en hel del till.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...