26 juni 2020

AW och helg igen



Laddad för bodypump


En strålande dag med klarblå himmel.
En dag som gjord för att vara på stranden, eller ligga vid poolen och sola och njuta. 
Den tiden kommer - men inte förrän jag har semester. 

Jag jobbar två veckor till innan jag har semester. Det börjar dra lite i semestertarmen... Det ska jag villigt erkänna. Jag ser fram emot den här semestern lite mer än vanligt faktiskt. Vi har än så länge inget inbokat. Svårt i dessa tider. Jag kan verkligen se fram emot att ha oplanerade dagar - det händer så sällan resten av året.

Vi har pratat om att en tidig morgon ta cykeln ner till stranden. Tar ca. 50 minuter att cykla. Vara där tidigt tidigt innan alla andra kommer. Jag vill inte vara där om det blir trängsel. Sedan käka lunch och njuta vid hamnen - kanske cyklar man hem sedan, eller letar upp ett ställe med mindre folk och stannar hela dagen och avslutar med middag. 

Men, än så länge är det bara en tanke.

Igår var jag och tränade bodypump.
Fantastiskt skönt att känna hur musklerna fick jobba igen efter ett två månaders uppehåll. 

Synd inte musklerna kom i håg något.. Här finns det absolut inget muskelminne att snacka om. Totalt fnöske i minnet :o)
Jag bara vet att jag inte kommer att kunna gå ikväll.
Värre blir det i morgon.

Men den smällen tar jag gärna!

Nu är det helg igen och vi börjar med att cykla ner till Gästis på AW.


U N D E R B A R T!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...