13 maj 2020

Vad önskar man sig?



Bilden kan innehålla: en eller flera personer, himmel, närbild och utomhus
Jag


Att fylla år
..är ju inte världens projekt. Men allt känns liiite tråkigare i år måste jag säga. Jag kommer alltid på saker och ting att önska mig. Men jag är ganska tråkig. Hittar inga nya roliga saker. Det är det vanliga. Parfym, Rituals och behandlingar. Kanske lite smycken också - men det sparar jag hellre till att vi har 20-årig bröllopsdag :o).

Jag önskar mig dock mest att vi håller oss friska!

Majas student är på ingång och den vill vi för allt i världen inte missa... Så här gäller det social distansering, skrubba händerna och hälla sprit på (jösses som händerna ser ut...) nysa i armvecket, jobba hemifrån så mycket jag kan och frenetiskt tvätta av ytor...

Jag hatar Covid-19 och allt vad det ställer till med. 

Idag skiner solen och jag ska strax käka lunch!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...