15 maj 2020

Sista AW med dessa kollegor


Livets vatten ;)

Ikväll är det AW. 
Vi ska vara hemma hos en av mina kollegor som bor bara några kvarter från mig. Väldigt bekvämt och lämpligt kan jag tycka :o). Händer inte så ofta att man kan gå hem... Så just DET ska jag njuta lite extra av idag.

Vi ska grilla gott och dricka gott och umgås en sista gång som kollegor. Vi kan ha AW senare också, men då inte som arbetskompisar :(. Det får jag ha med mina nya arbetskompisar :) .

Vi är en liten skara i kväll. Tyvärr har en hel del slutat hos oss under våren redan och det är bara vi som är kvar i Malmö som ska träffas. Dessa har jag jobbat med allt från 2 månader till 30 år.. Så det ska bli mysigt tycker jag. Ser verkligen fram emot det.

Fram tills dess ska jag hinna jobba och träna lite - så att Proseccon slinker ner extra lätt

Ha en go fredag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...