18 maj 2020

Ny vecka igen..



Från i fredags
Fick ett fantastiskt fint armband <3 nbsp="" td="">


Sista Aw´n med gänget
....var himla trevlig! Vi käkade grillat och gott och hade en fantastiskt rolig kväll. Som vi skrattade - sjuka minnen ihop verkligen - samt mycket annat.

Fick en fantastisk blombukett och ett superfint armband - med en berlock som var två styck bubbelglas - så klart :o) - kan det bli mer jag?! Nope....

Lite tårar föll också vid det fina talet från Cecilia. Ja, nog är det känslosamt allt.. Men, det kommer att bli bra!

För övrigt i helgen
...så har vi handlat en massa till studenten. Jösses vad med grejor man behöver.
...så har vi tvättat & sorterat strumpor... bah...
...så har vi tränat.
...så har vi umgåtts i familjen.
...så har jag träffat mamma och tog en liten biltur som också avslutades på kyrkogården hos pappa för dom hade bröllopsdag. Regnigt och hemskt väder. Pappa hade inte gillat det vädret...
...så har vi tagit det lugnt och planerat framåt.

Idag är det måndag och min kollega Magnus sista dag.

Ha det gott!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...